>>  WCIĄGARKI LINOWE I ŁAŃCUCHOWE, DŹWIGNIKI HYDRAULICZNE, PODNOŚNIKI KORBOWE, WÓZKI PALETOWE

 >> Wózki paletowe

Wózki paletowe JUNGHEINRICH skonstruowane zostały z myślą o niezawodności, wygodzie i lekkości pracy pojazdem nawet z ciężkimi ładunkami. Ramy i widły wykonane są ze stali jakościowej gwarantującej wysoką odporność na odkształcenia i pęknięcia. Dyszel solidnie przyspawany do ramy wózka. Układ hydrauliczny zbudowany z wyselekcjonowanych komponentów i zaprojektowany tak, aby unoszenie ładunków wymagało jak najmniejszego wysiłku operatora. Z myślą o kruchych ładunkach ważących do 1000 kg, opuszczanie wideł następuje delikatnie i płynnie. Testy obciążeniowe dowodzą , że nawet po 28 000 razach podnoszenia i opuszczania wideł z ładunkiem nie odnotowano śladu zużycia pompy.

 
[ więcej informacji ]
10_AM 22
11_AM 22 Galvinox
12_ AMX 10
13_AMW 22.1
14_AMW 22.1 i AMW 22p
15_AMV 5

[kliknij na obrazek, aby powiększyć]

RĘCZNE WÓZKI PALETOWE JUNGHEINRICH

Dane techniczne

AM 22

AM 30

AMX nożycowy

AMW 22.1 paletowaga

AMW 22/22p paletowaga

AMV 5 ćwierć i półpalety

Udźwig [T]

2,2

3,0

1,0

Wózek AM 22 wyposażony w wagę z podziałką odczytową   = co 5 kg

Wózek AM 22 ze zintegrowanym systemem ważącym.

0,5

Wysokość unoszenia [mm]

122

120

714

390

Długość wideł [mm]

795/950/1150

1220/2100

1150

955

Zewnętrzny rozstaw wideł [mm]

520/680

550

560/680

Dokładność pomiaru w wersji technologicznej: do 200kg-0,2kg, do 500kg-0,5kg; do 2200kg-1,0kg

140-585

Wysokość dyszla [mm]

1234

1224

1299

1210

Wymiary wideł [mm]

53/150

45 i 63/160

53/150

50/50

Korytarz roboczy paleta wszerz/wzdłuż [mm]

1584/1784

1803/2683

2005

Dokładność pomiaru w wersji legalizowanej -ilość działek: 1000 co 2kg    2000 co 1kg   

1805/2005

Promień skrętu [mm]

919/1074/1178

1319/2184

1635

1425

Waga [kg]

51/56; 54/59; 56/61

86/142

151/171

155

Standardowo oferujemy do wyboru trzy długości wideł:

  • 795 mm - do transportu europalet w układzie poprzecznym
  • 950 mm - do transportu europalet w układzie mieszanym, wzdłużnie i poprzecznie
  • 1150 mm - do transportu europalet , palet przemysłowych głównie przy wzdłużnym ułożeniu na widłach. Transport palet poprzecznie ułożonych również jest możliwy.
  • niestandardowa długość wideł: najkrótsze 600mm, najdłuższe 2500mm
  • zewnętrzny rozstaw wideł - 520mm. Do przewożenia palet dużych rozstaw 680mm.

W zależności od ciężaru transportowanych palet oraz nawierzchni na drodze poruszania się wózka proponujemy zamówienie optymalnej konfiguracji wykonania kół skrętnych i rolek nośnych. Dobór właściwych okładzin zagwarantuje Państwu lekkość poruszania się wózka po nawierzchni, łatwość i komfort manewrowania, jak i maksymalną żywotność okładzin.

  • guma - C - standardowe okładziny do kół prowadzących - dzięki swojej elastyczności i dobrej przyczepności zalecane są do wózków poruszających się po nawierzchniach delikatnych i mokrych oraz do obciążeń nie większych niż 1000 kg.
  • poliuretan - V - okładziny o uniwersalnym zastosowaniu i wysokich wartościach użytkowych. Są ciche, sprężyste, z małymi oporami toczenia, łatwo pokonują małe przeszkody np. kamyczki, idealne do wózków przeznaczonych do pracy z ciężkimi ładunkami. Odporność na ścieranie wydłuża żywotność okładzin. Polecane przez producentów i użytkowników.
  • poliamid - N - rozwiązanie korzystne cenowo, okładziny poliamidowe są twarde, odporne na ścieranie, powodują, że wózek lekko toczy się po gładkich nawierzchniach, nawet pod dużym obciążeniem. Dodatkowo są łatwe w utrzymaniu czystości i odporne ma działanie kwasów. Zalecane dla wózków pracujących w przemyśle spożywczym, farmaceutycznym, o wysokich wymogach higieny.

Dodatkowo rolki nośne dostępne są w wykonaniu pojedynczym (G) lub podwójnym (B)

  • tandemy B - wózek wyposażony w podwójne rolki nośne (zwane tandemami) łatwiej pokonuje nierówności i małe przeszkody znajdujące się na drodze/ Dostępne rodzaje okładzin rolek: poliuretan i poliamid.

W standardzie oferujemy pojazdy z okładzinami - CGV; CBV (guma-poliuretan). Do cięższych zadań zalecamy VGV, VBV (poliuretan-poliuretan)

Wybór dodatkowego wyposażenia:

  • ręczny hamulec roboczy i postojowy - opcja dla wersji z kołami prowadzącymi z gumy i poliuretanu - do pracy na pochyłościach np. rampa
  • nożny hamulec postojowy tylko w połączeniu z wersją z kołami prowadzącymi z gumy i poliuretanu - idealne rozwiązanie w celu zabezpieczenia wózka na czas transportu w samochodzie.
  • pompa szybkiego unoszenia - gdzie czas przeznaczony na transport palet jest niezwykle cenny polecamy opcję wyposażenia pompę szybkiego unoszenia. Już po jednym pełnym ruchu dyszlem wózek jest gotowy do jazdy. Pompa szybkiego unoszenia najlepiej zdaje egzamin przy transporcie palet nie cięższych niż 250 kg, pod większym obciążeniem pompa automatycznie przełącza się na normalny tryb pracy. 



  Kulczyk Zremb